onsdag 9. februar 2011

Work in progress

Nå har det seg slik at jeg er litt i overkant glad i å begynne med nye prosjekter før de gamle er ferdigstilt... Høres kanskje kjent ut...? Jeg har som regel to prosjekter gående samtidig; et taxiprosjekt (kan jo ikke kaste bort verdifull strikketid til og fra jobb hver dag!) og et sofaprosjekt (gjerne de prosjektene som er såpass store at de ikke egner seg i vesken).

Merkelig nok lå det et par prosjekter til liggende i strikkeskuffen min... Mulig at jeg ikke må ha som mål for februar å minimere antall prosjekter in progress... Det er jo så mye annet jeg har lyst til å begynne på :-)


Øverst til venstre: Taxiprosjektet - Høstvest fra Pickles
Øverst til høyre: Ensom ullsokk som mangler kjærestesokk. Strikket den ene sokken på vei fra Norge til Lima etter juleferien. Har vært dåarlig med sokkemotivasjon siden
Nederst til høyre: Sofaprosjektet - Bievest fra Pickles
Nederst til venstre: En ferdigmontert babysokk, en uferdig. Umontert kaninkosedyr

2 kommentarer:

  1. Hei! takk for hyggelig kommentar på bloggen min;) Garnet jeg har brukt til kjæreste-kjekkasgenseren er Abuelita 3-tråds Tynn Merino, dobbel tråd!
    Et herlig garn å strikke av!:)

    SvarSlett
  2. Fleire strikke-prosjekt samtidig er slik livet skal vere, spør du meg! Som du skriv, noko passar i sofaen, noko anna undervegs. Eg hadde som nyttårsforsett å strikke "monogamt" til alle uferdige prosjekt var avslutta, og klarte å fullføre dette nettopp. Veldig frigjerande å nullstille seg! Men no er eg i gang med polygamisk strikking igjen, og nyt det!

    Eg har forresten svart på Debbie Bliss "Andes"-spørsmålet ditt inne på bloggen min :-)

    SvarSlett